Ny sofa er ikkje berre berre

Jada…fått vidunderet i hus..
No var det berre det at den var speilvendt frå det eg bestillte…
Så vart eit fela styr.
Stort slåk.

Måtte ommøblere…
Vart ikkje plass til bokhylla..
Den måtte flyttast.
Sofaen eg hadde er dratt ut i gangen..
Kjem no inn og ut😎
Eg fekk den ikkje lenger…
Bokhylla er tømt.flytta og fyllt oppatt

Får håpe eg har fått beina nok festa.. .
Tok jo dagen.
Men sofaen er faktisk god å sitte i
Godt fornøgd med valget mitt.
Mulig sofaen berre skal få vere som den er.
Modulsofa..kan flytte på armlena…
Men for eit arbeid😂
Har jo ferie…
I morgon håper eg på fjelltur

 

#Sofa#møbelringen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg