Kultur eller kanibalisme

Har ete sauehovud ikveld😎
Salta og tørka.
Og då med kålrabistappe og poteter😉
No trur eg det er nok eting på ei veke

Kosa meg med mamma og tante😉
Eg syns det er kjempegodt
Er nok delte meiningar om den saka.
Kan jo skjønne at ikkje alle syns om det.
Men eg syns det er berre lekkert.
Og i triveleg selskap med mykje latter og historier er det ekstra kos.

Trivelege damer begge to❤
Gjer seg å vere litt sosial innimellom.
No er det sofa og Lindmo.

Lurer felt på om eg har klær som passer og som eg kan vise meg for folk i….er joggebukser som har vore standar her i nokre mnd..
Knapper er noko herk med ei hand..
Iallefall når buksa er trang…

No kan eg ha det så godt…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg