Supermamma💚❤

Tenk så heldig eg er som har ei supermamma😁
Alltid der når nokon treng ho og ei klippe i familien.

I dag har eg fått nydeleg sosekjøt til middag.
Pappa og.vi var superfornøyd begge to.
Bortskjemde😉
Var godt å komme ut or sofaene om berre for nokre timar.
Klaska innpå litt ekstra dop og det fungerte utmerka..
No er det sofa og avslapping resten av dagen.
Sikkert mett av middag heilt til i morra.
Kjenner kor heldig eg er som har familie som bryr seg .håper eg har fått god ballast med meg og kan videreføre gode verdiar og omtanke for andre

Har dei rundt med det bra så går det bra med meg og…

God fredagskveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg