Uffameg seier eg

Vore på sjukehuset idag…
Altså sa den unge overlegen:
Den behandlinga du får er ikkje ei behandling som ein skal ha slik du får den!!
Blind vert du uansett.så du får klare deg uten.Han var misfornøgd med desse assistentlegane som ga meg den.er ikkje forska på at den hjelp må vite

At det er den som har hjelpt meg å behalde synet er lite nøye fekk eg inntrykk av.
Den behandlinga ein brukar for amd hjalp ikkje meg
Så no vart no ikkje vinterdeprisjonane bedre
Handla julepresangar😎
Jammen bra eg ikkje skulle dra kortet ein gang til for der er tomt….
Ante meg😀
Jaja.sånn er livet. Nærmar seg no lønning
Så no prøver eg å få ut litt frustrasjon på å lage knekkebrød

Er redd det kan verte meir frustrasjon før dei vert ferdige😁

2 kommentarer
    1. Uff..så kjedelig!! Verste beskjed å få sånn rett før jul da..grrr…håper knekkebrøene ble bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg