Smil og vær glad :-)


I dag var vi smarte og gjekk ein ny tur

Var mykje skogsveg og så litt myr

Var verkeleg flott å gå må ei sei

Vi gjekk den breide og ikkje smale veg

Visste ikkje att der var så mykje vei 

som var laga i skogen og det så brei

Var som å gå i ei anna verd

og ikkjs slik som på stiane her

Med sekk og vatn  bar det av stad

humøret på topp og lett og glad

Systa gjekk først og passa på

så eg var sikker på kor eg skulle gå


Litt busker og kratt det smalna inn

Men vi var lette, i sjel og i sinn

Fantastisk flott i naturen vår

sjølv om vi begge har fått gråe hår:-)

No var vi komne litt oppover berga

Men vi har god tid ,skal ikkje nå ferja

Er viktig å kose seg når ein går tur

Ellers er det fort at ein kan verte sur


Utsikta den kan ein ikkje klage på

Kan ikkje verte finare når ein skal gå

Litt regn det kom så innimellom her

men vi hadde så nokonlunde tette klær

Her var det letta og sola kom att

vi tok oss ein pause og såg oss om att

Litt nøtter og sjokolade kom fram frå vår sekk

Må jo kose oss litt sjølv om vekta får ein smekk


Vanvittig flott lys på himmelen var det og

Litt sol og regn og skyer vi såg

Men skyer med regn kom sånn i full fart

Så skjønnte fort at regn det vart

Ein nydeleg flott varde har dei her

Ikkje mykje slendrian der

Men no måtte vi gå skulle vi komme ned i vegen

før vi vart klissa våte og trøtt og segen

Nydeleg  natur her ute

Fred og ro men såg kun ei skute

Dei fleste er nok inne og koser seg

For regnet krysser no vår veg

Men turen nedatt var våt og bratt

Og ned ein fjellskrent skulle det vore ei trapp

For der var det veldig skummelt idag

Var glatt og ubehageleg  og då er eg vag

 

Men vi kom heile ned, og turen var flott

Skal gjere den oppatt men då går eg opp

Der eg idag valde å gå ned

så slepp eg å få så steike ilt i mine kne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg