lett som ei fjær:-)

Ikkje ofte eg føler meg lett,men idag skjedde det:-)

Var på min vante fjelltur.Nydeleg sol men vind

Mykje pust og pes og er igrunnnen lei meg for at pusten og tida vert dårlegare og ikkje bedre

Må kanskje ta å ringe og bestille meg ein sjekk istadenfor å gå å gneldre om det

Ingen andre kan hjelpe meg og er berre irriterande å høyre på:-)

Hadde medvind så gjekk unna

I det er kom opp på toppen tok vinden skikkeleg tak i gamla:-)

Var som eg flaug bortover mot varden.Nesten så eg var glad for dei ekstra 10 kiloa

Litt kjekt av og til å føle seg som ein lettvektar:-)

Litt problematisk å få skrive seg i manntalet i vinden, men utsikta var som alltid upåklageleg

Gjorde godt.

Var så tidleg oppe og idag at eg har igrunnen fått veldig mykje utav formiddagen.Det er ikkje ofte

Ikkje gjordt så mykje men vore ute

Sjekka om turistane hadde det bra i vinden

Litt for mykje vind på føremiddagen til å fiske:-)

Så då har dei tid til litt pludring med oss fastbuande:-)

Litt kjekt å kunne ha god tid før jobb.Iallefall når vi har dette flotte høstveret

No har gamla fått i seg litt for mykje middag.

Nesten kvalm,men går vel over

Snart klar for seinvakt:-)Kjekt det og

 

#ut#tur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg