Tannlege meg her og der


Starta først dagen i Førde med handling.
Mat og linbukse..
Med strikk i livet må vite.
Treng ha bukse som ikkje strammar for her renn kiloane på og eg et som eg skulle hatt betaling.
Men litt nytt er no kjekt uansett.
Så til tannpleiaren og få bedøvelse som har vart nesten til no.
Venstresida er ferdig.
Litt venting før eg reiste vidare til tannlegen på Sande..
Må passe på…nesten hull..
Men må skjerpe meg.
Ny tur til Førde imorra.
Då er det auget..
Slitsomt..
Gleder meg til mandag eg..
Då har eg fri og skal berre kose meg..
No er det sommerhytta på tv.
Koselig..
Eg er sliten av igrunnen ingenting..
Frys.
Rett og slett trøtt

2 kommentarer
    1. 😁he he, et som om du skulle hatt betaling… usj så kjedelig med både tannlege og auget. Blir vel ikke så lite penger som renner vekk tenker eg, tannlege hvertfall … Håper du drømmer noe fint da😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg