No er eg rett og slett sur

Ingolfen her
Må berre sei
No er eg rett og slett ganskje so forbanna på gamla
Her ga ho meg vel og merke frukost før ho for på jobb
Ikkje anna å vente
Så vanen tru stilte eg opp og forlanga middag då ho kom heim
Kor er maten?Eg var igrunnen ganske så pågåande.
Gamla kikka i øsja og sa…Du har fått dagsrasjonen
Ka søren?Sa eg ..frukost
Nå sa gamla…Det er tomt her så du har nok fått mat mens eg var vekke

Tja.Her var no eldstemann på besøk.Rett skal vere rett.
Men har ho tenkt på at han nok har ete maten sjølv.Var jo ikkje ei brødskive å sjå i mils omkrets..
Ho held på sitt og eg på mitt.
Så her er stemning kan de tru—
God lørdagskveld

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg