Kristihimmelfartsdag og fri

Hadde liksom lagt planer på kva eg kunne finne på idag i godver
Det vart det altså ikkje
Kanskje det var like bra for ein sliten kropp
Trengde nok ein slik latemegdag

Så idag har eg sove lenge…veldig lenge til å vere meg i det siste:-)
Tusla meg opp til ein sein kaffikopp og frukost.eller kan kalle det brunch:-)

Sit her fortsatt.Inntulla i teppet
Kjenner eg er småsnufs og ikkje heilt på topp..
Dvs det er eg no sjelden,men går forkjølelse på jobb,så er ikkje så rart eg har fått det

Av og til er det godt å berre roe ned og slappe av
Trur eg skal fyre litt i ovnen for er litt sånn husekaldt
Jobbehelg i vente

Sit og ser på hekleprosjektet mitt og tenkjer at det er nok der eg bør legge inn ein liten innsats.Få det ferdig,,,Har vore ein stopp både titt og ofte.Har liksom ikkje hekleånden over meg

Nyheitene gjer meg berre meir uroleg enn før og ein veit liksom ikkje frå dag til dag kva som dukker opp.
Av og til er det berre godt å stenge desse tankane ute,men problema forsvinn ikkje av den grunn
Nytter ikkje å rømme unna

Ha ein super helgetorsdag

3 kommentarer
    1. Deilig med fridag i dag, men kjedelig at du kjenner på forkjølelse. Håper den forsvinner fort ❤️

      Godt og krype under pleddet for å kose seg.

      Det er bare å lytte til kroppen.

      Riktig god bedring ❤️

      Ønsker deg en superfin torsdag ❤️🥰

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Kjedelig med litt tunge, daffe dager. Håper formen bedrer seg raskt. Kjenner meg godt igjen i det med «å ha ånden over seg», når det gjelder håndarbeid. Har en halvferdig genser liggende. Lovet ferdig i løpet av mai. Har ikke blitt mange omgangene pr dag i det siste.😛 Ønsker deg en god ettermiddag og kveld under pleddet.😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg