Kaldt

Nordavinden er kald uansett kva retning den kjem frå:-)

Skikkeleg surt og kaldt idag.
Ser så flott ut,men….var igrunnen glad for å komme i varmen etter kveldsturen.Og eg var godt kledd
Men april er april:-)
Har kosa meg med Sommerhytta på tv
Koseleg program og litt lærer eg og
Stiv som ein pinne og skulder på veret.Er rett og slett nesten komisk å sjå på
Men har slått meg ned på sofaen ilag med Ingolf
Best under pleddet.
Seinvakt i morra heldigvis .Litt godt å få sove litt på morningen for søvnen om natta er litt opp og ned

Må kanskje hekle eitpar omgangar på gardina i kveld og ,skal dette ha ein sjangs å verte ferdig dette århundre:-)

Går fort når eg først får ånden over meg, men det er heller sjelden

Vurderer om eg skal prøve å finne nokre stolper før jobb imorra.Høyres litt rart ut.Men er det jakt så er det det
Kan jo tenkje slik at finn eg dei ikkje så har eg i det minste fått trim.Må berre halde meg til dei som er grønne og lette å finne:-)Kan ikkje rote meg vekk.Skal på jobb
Må tenkje på det…
Bevegelse har eg i det minste ikkje vondt av.

Når nokon har tatt arbeidet med å sette stolpane opp så er det jo greit å teste det ut.
Synd det er litt lang køyring:-)

Må først sjekke veret:-)Og viljen:-)Mykje som skal klaffe

1 kommentar
    1. Så kjempefint det var, og så flink du er 😊

      Vi har hatt en kjempefin mars og april hittil med sol og blå himmel, men en kald nordatrekk. Virker som hele landet har det samme nå.

      Jeg blir så inspirert av å se på “Sommerhytta”. Henter inspirasjon til hytta vår, og det vi kan gjøre.

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤️🥰

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg