Hjelpe meg

Eg veit at kondisen er dårleg og kapasiteten er 70 prosent.men hjelpe meg.
Trur eg bruker like lang tid opp som andre bruker begge vegar og å komme heilt heim.
Mulig varmen og var litt av årsaka
Burde nok gjordt som mamma alltid gjorde.Hatt med meg saksa og rydda lyng.Veks over stien. men orka ikkje idag for føltes blytungt.
Ellers fin tur altso.
Gir ei eiga ro åleine på fjellet


Nydeleg på toppen.
Vart sittande lenge og berre nyte og hente innatt krefter.
Nedturen gjekk som ein leik.

Må nyte sommeren når den er her eitpar dagar i mai🎈
Idag skal eg nyte den på terassen.
Ha ein super lørdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg