Alt har ein ende

Idag har Henrik takka for seg.
No har han stått så flott allmed kona si i hagen på omsorgssenteret i mange år.
Idag oppdaga eg gjennom glaset at han hadde lagt seg ned,stakkaren

Mista kontakten med stammen sin og der låg han..
så lang han var
Rotna tvers av …
Kjende eg syns det var trist.
Minnesmerket var plutseleg ikkje det det eingang var.Liksom berre gitt seg ende over
Om han kan reparerast veit eg ikkje.Virka temmeleg håplaust
Men, skal vel aldri gi opp sjølv om det ser mørkt ut

Kva det symboliserer veit eg ikkje
Her er det snart dugnad i grendalaget i sånn litt småruskete ver
Litt roten eg og ,men tvilsomt om eg rotner på rot:-)
Ha ein fin kveld

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg