10tur og stolpejakt

1mai var liksom turdagen min.
Eg trur heilt ærleg eg gjekk veldig mykje for lite..
Ikkje greit å ikkje kunne kart og vere totalt blotta for retningssans.
Når ein i tillegg er på ukjende stier kan det vere reine bingoen.


Registrerte meg på ut.no og fann ein stolpe
Mulig eg berre kunne fortsatt for å finne fleire..
Eg skjønnte null og niks så tok klokleg å gjekk tilbKe.

Nydeleg tur i fint ver.
Nett passeleg for min smak.Flott merka

Når skuldra streiker er det godt beina virkar
Men var igår det var turdag.
Idag er det meir dagen derpå🎈
Dagen var ikkje ferdig .med dette .
Men det får vere neste kapittel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg