Kose meg inne dag

Må innrømme at idag passa det bra
Jaudå..ynskjer meg sol og sommarver eg og,men det styrer eg ikkje.
Og idag syns eg sofadag er topp.


Høstver

Skremmande med eksplosjonen i Beirut,og samtidig godt det er ei ulykke og ikkje påført.

Coronasmitten tek seg opp og vert nok snart meir bruk av munnbind i Norge og.
Sikkert lurt.
Ingen veit kven av oss som kan vere smitta ..ikkje alle vert sjuke

Er ei veldig spesiell tid.
Hurtigruta har påført seg sjølv litt dårleg omdømme, for å sei det pent.
Fort gjordt å trakke i salaten.
Starta oppatt på strikkeprosjekta mine.
Har eindel såkalla ufoar liggande.
Er sånn med meg..strikker eller hekler i perioder,og som lyn frå klar himmel er lysta vekke.
Då berre ligg det der..i ein haug.
Gjeld å passe på mønstera til lysta dukker oppatt.
Det kan ta tid.
No har eg mest lyst å sove
Godt med sovedager innimellom

God onsdag

1 kommentar
    1. På slike dager er det kjempegodt å slappe av med koselig sysler innendørs, og med god samvittighet 🙂

      Blir spennende å se hva som skjer med den økende koronasmitten. Jeg skal gladelig bruke munnbind hvis det blir anbefalt.

      Tror ikke de stenger ned alt hvis smitten skulle øke mer. Da tror jeg de stenger grensene slik at Nordmenn ikke kan reise ut fra Norge. Jeg tror også at barer, puber og alkoholservering kanskje blir stengt. Det er jo der også folk er uforsiktige av seg. Vi får håpe at dette går bra, og at det er en tankevekker om at koronaen fremdeles er her.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg