Kor vart det av sola,?

Syns so tydelig at det var meldt sol idag…
Kjem nok no..men..for seint altso..
Eg har ikkje kveldssol..
Jaja..
Etter å ha lagt på sofaen i to dagar.
Jobba nattevakt og ete døgnet rundt..
Så vart eg uvenner med badevekta..
Ikkje at eg trur ho lyg,men kunne tatt litt hensyn til ei sart sjel..
Så idag har eg prøvd å vere litt aktiv.
Ingen fjelltur..
Men gjekk no stripa mi etter vegen.
Fekk unna noko eg måtte gjere..
Så kanskje like bra sola held seg vekke.

Var kjempegodt med mat..
Er igrunnen trøtt,så har krope oppatt i sofaen.
Kanskje eg skal gå på fjellet imorra..
Får sjå.
No er det strekk ut på sofaen.

God fredagskveld

4 kommentarer
    1. Sola har vært hos oss i dag i alle fall. :- ) Deilig! Kjole og greier. Badevekta ja, den er noe herk om dagen. Er ikke grei å ha med å gjøre, må jobbe skikkelig med den…

    2. Sola kom her også nå til kvelden, og da når den ikke meg. Men ikke så mange skrittene å gå om jeg vil se solnedgangen da. Så kanskje jeg gjør det i kveld. Vi får se.
      Badevekta er jeg veldig godvenner med for tiden. 10 kg i minus er ikke feil. Så den har jammen vært grei denne sommeren. Så håper jeg jo at det fortsetter. Og at du også kanskje blir godvenner med din vekt etterhvert. Har funnet ut at det er nokså ok 😉
      Gode helgen til deg, enten det blir fjelltur eller ei ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg