Skeiv i kjeften og bedøvd i nasa

Ikkje berre berre å ta full opprensking i tannkjøttet skal eg sei dåke..
Høgresida idag…oppe og nede…
Ikkje hadde eg vore flink nok med mellomromsbørsta heller…
Betennelsen hadde auka….
Kan kun skulde på meg sjølv…
Nett fått i meg litt mat…
Litt og litt fru Blom.. .
Nett fått i meg alt for mykje middag etter å ha venta i 6 tima…Bedøvelsen sat i.
Ikkje heilt gått ut av nasa endå😄

Uten bedøvelse er ikkje noko alternativ…
Neste veke er det venstre sida….

No kjøpte eg meg sofa idag….
Litt vel dyr…men…..er litt usikker på om eg valde rett farge…
Den var utstilt i lysegrå…
Pent….men eg vil ha ein mørkare…

Men valde eg rett…
Dei hadde ingenting utstilt i den eg tok ut….jaja…vil no vise seg…
Seljaren var skeptisk….og vel så det…
Uten å direkte sei noko så framheva han den som var der…..fortalde forsiktig kva dei selde noko av…
Så kan ikkje klage på servisen 😊
Handla som vanleg fort å gale
Og på billigsalg var den ikkje…
Men putetrekka kan vaskast😂

Jaja…
Får den ikkje før om ein mnd.

I det minste var det no flott natur på turen

Vakkert i Dalsfjorden😉

#humor#ironi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg