Elg og Eirik

Fantastiske stemmer😚
Digger begge to eg.
Koser meg med musikken her eg sit😊

Århundres dings😎
Morsomt.
Har masse dingser eg.
Mobiltelefon😚
Ostehøvel
Kaffetrakter

Kor var eg uten😊

Ellers er det mykje vatn i øst ser eg…
Håper det roer seg.
Trøtt.
Vore mykje ute idag.
Godt for kropp og sjel.
Våren er ei super tid.
Det spirer og gror og er lyst og triveleg.
Mest glad i vår og sommer..
Larris er støvsuga og rein på innsida.
Litt meir rusk på utsida😚
Måtte støvsuge stakkars Pengesluket og.
Står der liksom ensom og forlatt😊
Grand prix er det og ikveld.
Litt meir bob bob musikk der😚

Heia Elg😚
Digger den stemma
Vel fortjent
No skal gamla slå over på statskanalen😎

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg