Lei av kun nyheiter om doping

Drittlei av kun å høyre om og lese om skilandslaget og doping fortida
Kva som har skjedd og ikkje aner ikkje eg. Det heile er trist.men trengst virkeleg ein intern opprydding.  Ikkje bra
Men er liksom andre ting som og skjer i verda utenom dette og det amerikanske valget som eg har meir behov for å vite noko om
Den spente situasjonen i Barentshavet skremmer meg. Er skummelt .Kva skjer rundt trygge Norge.?
Mykje som vi sikkert ikkje høyrer noko om
Verda er full av krig og elendigheit
Men no er det kun skandalen innan idretten som tel.Så no vart eg lei av å høyre og å lese.
Sett meg ut på balkongen med teppet godt rundt meg.
Flott haust idag og, men vind
Kven veit kor lenge vi kan ha denne idyllen i fred.Håpar lenge❤❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg