Klokkestilling meg her og der


Eg heng litt etter.Kroppen er fortsatt på vintertid og det var klokka og eg og.

Sola skin,det er fortsatt kaldt og gamla har ikkje bøy🌻
Går seg vel til håper eg.

Glad i vårenn.
Ser naturen veks til liv att.
Fuglane kvitrar og alt vert igrunnen koseligare.

Men fortsatt er nettene kalde.
Og eg må vakne..
Ingolf er berre superfornøgd med vårlivet.
Har starta hagearbeidet og greve opp all tulipanløken.
Jorda skal vere fri for klumper,meiner han.
Frustrasjonen til matmora den skit han i bokstaveleg tala.
Ifølge Ingolf er det kun tre vi skal ha i hagen.
Dei kan nyttast til å kvesse klør og til klatring.

Gamlemor berre et.
No har eg fått smaken på pomfrites.

Sikkert veldig usunnt,men godt er det om ikkje for vekta.

Ha ein super dag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg